“Linea Verde” zerbitzuaren bidez 2.000 gorabehera baino gehiago konpondu dira, 2019an ezarri zenetik
Herritarrek zuzeneko komunikazio-kanal bat dute Udalarekin, udalerriko kalteen berri emateko
Línea Verden 1.318 lagun alta hartu dute une hauetarako, eta ingurumenaren arloko “jardunbide egokiak” erabiltzen laguntzen du, eta, beraz, udalerri jasangarria garatzen.
Estella-Lizarrak Linea Verde zerbitzua ezarri zuen 2019an. Harrezkero herritarrek oso harrera ona erakutsi dute, eta horren erakusgarri da etengabe erabiltzen dutela. Gaur egun, 1.318 erabiltzaile daude tresna honetan.
Dagoeneko konpondu dira 2.022 gorabehera. Kalte mota ohikoenak “espaloiak eta galtzadak” (%19), ondoren “hiri-altzariak” (%13), “zaborrak” (%13), “parkeak eta lorategiak” (%12), “argiak” (%8), “garbiketa” (%7), “seinaleak eta semaforoak” (%6), “estolderia” (%5) eta “Trafikoa eta Mugikortasuna” (%3).
DESKARGA
Zerbitzu hau erabili ahal izateko, nahikoa da Línea Verde aplikazioa deskargatzea. Horretarako, Google Play-ra edo APP Store-ra sartzen da erabiltzailea, Smartphone (Androiden/iOSen) erabiltzen duen teknologiaren arabera. Aurkitu ondoren, doan egiten da deskarga. Une horretatik aurrera, erabiltzaileak gertaeraren berri eman nahi dion udalerria hautatzen du. Prozedura oso azkarra eta erraza da.
Gorabehera baten berri emateko, nahikoa da “Gertaera berria” botoia sakatzea. Goitibeherako menu bat agertzen da pantailan, gertaera-mota desberdinekin. Erabiltzaileak komunikatu nahi duena hautatzen du. Automatikoki, aplikazioak detektatzen ditu kaltea dagoen koordenatu zehatzak. Hurrengo urratsa gertaeraren argazkia eta hari buruzko oharra eranstea da. Nahikoa da bidaltzeko botoia sakatzea.
Bidali ondoren, Udaleko langileek jakinarazpen bat jasoko dute. Une horretatik aurrera, atzemandako gorabehera konpontzeko izapideak egiten hasiko dira. Herritarrak, era berean, jakinarazpena jasotzen du bere telefono mugikorrean, egoera aldatzen den bakoitzean. Linea Verdearen bidez, erabiltzaileak ingurumenari buruzko edozein kontsulta ere egin dezake. Nahikoa da “Egin ezazu zure kontsulta” aukera hautatzea. Gehienez ere 24 orduko epean, aditu-talde batek erantzungo dio, doan.
ARGIBIDE GEHIAGO
Linea Verde zerbitzura ere domeinu honetatik sar daiteke: www.lineaverdeestella-lizarra.com. Gorabehera baten berri emateaz edo kontsulta bat planteatzeaz gain, erabiltzaileak ingurumen-kontsulta zabala du (jardunbide egokien gida, aholkuak, udalerriko informazioa, etab.).
Linea Verdek telefono bidez ere eskaintzen ditu zerbitzuak, 902 193 768 zenbakian, 08:00etatik 17:00etara.
Linea Verde zerbitzuaren bidez, Udalak berak ematen dituen informazioa jaso ditzake erabiltzaileak. Udalerrian dauden interesgune nagusiak eta bertako informazioa ere kontsulta ditzakezu.
Udala oso pozik dago orain arte lortutako emaitzekin, eta eskertu egiten du herritarren partaidetza handia, herritarrek beren udalerriarekiko duten interesa eta inplikazioa erakusten baitu.